söndag 13 december 2009

Tager du denna barnamördare till din äkta make?

Såg ni skyltarna på Idolfestivalen?"Anders Bagge, vill du gifta dig med mig?","Anders Bagge, vill du bli min pappa?"
Allt detta går säkert att förstå. Anders Bagge har gått igenom rutan, vi har sett honom and we like him.
Det stavas K-A-R-I-S-M-A, och har säkert en lockelse.

Men detta????

Prisondate, ny sajt för våldsmän som letar kvinnor.
Mördare, rånare, smugglare - här är de fängslade brottslingarna som söker kärleken på den nya kontaktsajten prisondate.se.

Visst alla har rätt till en andra chans, men att söka upp Anders Eklund, Helge Fossmo, Juha Valjakalla,och Tony Olsson.
Går detta att förstå?

En kvinna som sökte och fann kärleken i en drogmissbrukare på ett fångelse säger:
- "Jag har alltid känt mig lite vilse, lite annorlunda. Det kändes som att träffa en likasinnad. Det var också någon jag kunde ta hand om, säger hon".

Kärleken tog en ände med förskräckelse, så nu är hon och letar efter en ny brottsling på ett nytt fängelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar