torsdag 24 december 2009

Idag är det dopparedan,


och jag önskar att min älskade Henrik får en fin jul i Mazar med hela sin storfamilj runt sig, jag hoppas paketet kommit fram och att klappen ska ge lite lyx i vardagen!
Jag kommer också att sakna min älskade Viktor, nykorad och välförtjänt Europmästare med sitt fantastisk couchade säljteam. Viktor skrev ett varmt och kärleksfullt mail från kontoret i Köpenhamn igårkväll klockan 22, där han satt kvar. Lycklig över sitt liv och sina prestationer - han växer 10 år om dagen, men energin räckte inte ens till att ta sig hem 4 mil. Ännu mindre till att bila i vinterväglag hem till oss i Stockholm. Jag förstår av hela hjärtat och önskar honom vila och nyladdning av alla batterierna - vi finns för varandra hela livet.
Glad jul får jag ju med min älskade Sebastian - det är bra att ha många barn - min Björn och Zorro och Zlatan, men nu först frukost hos svärmor!
En riktigt God Jul och ett fantastiskt lyckligt 2010 önskar jag er alla spännande läsare, som berikar mitt liv så!
Carina-Fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar