onsdag 25 november 2009

Ole, olé, olé, olé, olé, olé! - Arribaaaaaa!!!

Henrik har nu landat på svensk mark efter en veckas rek och överlämning från FS17 i Afghanistan!
Puh, vi klarade den första veckan, tänker jag och bestämmer mig för att avdela hans halvår i etapper, det är nog smartast.
Men, nu först välbehövlig semester för Henrik, innan han drar iväg på allvar tillsammans med sin fantastiska pluton i början av december.

På måndag ska Björn och jag duka upp:
Blinier med löjrom, rödlök och gräddfil,
Saltbäddsbakad laxfilé med en mix av pepparrotsost och riven parmesan, jordärtskockspuré och Carinasallad
och Saffranscheesecake
för Katta och Henrik.
Detta skall avnjutas lååååångsamt så jag hinner få svar på alla frågor jag har, nu vet ju Henrik, det blir en klar fördel.
Olé, olé, olé, olé, olé, olé.......fast jag måste se till och bli frisk först, riktigt frisk!

1 kommentar:

  1. mmm, låter jättegott!
    Det ser vi fram emot!
    Kraaaam från Henrik!

    SvaraRadera