Löfvén och bilden av Sverige. Politiker och media 2017 är tomma välparfymerade opportunister.
Den 13 februari, går galan ”Tillsammans för Malmö” av stapeln, seminarier med talare ska belysa Malmös framtidsutsikter och ekonomiska utmaningar under begreppet ”tillsammans”.
Under programpunkten ”Vem tar hand om varumärket Malmö?” diskuterar Heidi Avellan (uppfostrande sydsvenskan), Klas Tjebbes med flera, vikten av varumärke och hur Malmö hanterar sitt.
Hos oss på fri media ägnar vi oss inte åt varumärket Malmö. Utan om verklighetens Malmö.
Dom kan väl passa på att samla in pengar till Malmös sinande kassa. Lär ju behövas, även om dom får 5000000000 i stöd. Att räkna till 5000000000 tar mer än 500 år, det verkar som att vissa har svårt at uppfatta stora tal. Kanske en följd av den låga nivån på matematiska kunskaper i Sverige.
SvaraRaderaPengar? Dessa varumärkesbyggare, verkar inte ha nån riktig koll på varifrån dessa pengar kommer. Dom liksom bara finns där, massor,på deras lönekonton,för alltid.
Radera