onsdag 31 maj 2017

reinfeldts politik skapade ett evigt utanförskapssamhälle med allt vad det innebär.

Fredrik Antonsson: "Goddag yxskaft. Inget av partierna har begripit djupet av det elände de har medverkat till under de senaste 20 åren. Sverige har haft ett historiskt högt inflöde av okvalificerad och outbildad arbetskraft. Vilket är en väldigt udda egenskap för en grupp som getts rollen att rädda såväl välfärd som pensioner.

I många svenska kommuner ligger arbetslösheten bland utrikes födda på över 30 procent. I brinnande högkonjunktur. Varken Moderaterna eller Socialdemokraterna kommer i den föreslagna debattbataljen kunna förklara hur detta ska lösas. De har skapat ett utanförskap som i hög grad är olösligt."

Skälet?

16 kommentarer:

  1. Jag hatar moderaterna!
    Deras politik har lett till att
    vår trygghet har försvunnit.Med deras människosyn
    förintas vi!
    Reinfeldt är skyldig till mycket elände.
    2018

    SvaraRadera
  2. Reinfelt visste vad han gjorde när han öppnade gränserna ,belöningen fick han av amerikan bank ,i form av ett jobb med miljoner i ersättning ,globalist,
    Fattar ni inte ?
    Jag ställde en fråga till dej under din artikel om björklund ,carina ,nyfiken var du står ,politiskt.
    Du verkar köpa sd topparnas politik.
    Jag fick ett sk svar ifrån nån ,,,,anonym,,,,jag är inte intresserad av såna sk svar ,dessa svar är samma som vi invandringskritiska fick av vänsterpatrasket ,,rasistkortet,,
    Jag var en amatör ,,,enligt den anonyme som inte hade något svar men lät truten gå ändå
    Amatör är jag,men en påläst sådan,det är stor skillnad.

    Carina jag skulle vilja veta var du står ?

    SvaraRadera
  3. Pelle, du ska få mitt svar. När du ser Sverige idag i ett totalt sammanfall som vi aldrig trodde var möjligt, förorsakat av reinfeldt, ullenhag/MP/V, löfvén och alla DÖunderdåniga låtsaspolitiker. Då går det INTE att rösta på mer av samma. Det enda parti som sen dag ett varnat, höjt ett finger och varit medvetna om vart moraset var på väg är SD. Som jag ser det måste då alla smarta människor som inte vill ha mer nogo-zoner, hedersförtryck, välfärdsutarmning, ett rättsväsende och polismyndighet i limbo och grov kriminalitet m.m,m.m rösta på SD. För vi har inget annat val.
    Jag är medveten om en del brister i SD, men det kan aldrig hindra mig från att rösta bort övgria sju praktnollor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så rätt Carina stöder dig till fullo.
      Nu pratas det allt mer om hedersförtrycket i Sverige som pågått i årtionden. Folk är förvånade och vet ingenting eftersom dom bara läser ljugmedia. Sandlådepolitiker som står och kastar dynga
      till höger och vänster. Har dom helt tappat förståndet? Deras debatter blir allt brutalare och jag avskyr varenda en av mobbarna. Den som satte igång var Reinfeldt för han insåg att han mötte sin överman i Jimmie Åkesson.
      Men det finns ingen som är så avskyvärd som Reinfeldt i sitt hat mot SD. Han är fullständigt obildad men har lyckats få med sig otaliga fårskallar i drevet.

      Radera
    2. Ja visst är det intressant Elisabeth, klanvåld, dödsmaskiner, grov gängkriminalitet, åldringsbrott och "heders"kulturer, oj då.... men inte här i Sverige väl....... Så trött på idioterna som trodde dom visste bäst, och nu, oj, då, vi var visst naiva...!!

      Radera
  4. SD kan vända skutan på rätt håll igen!
    Vi är många,som vill hjälpa till med en ny seglats,
    för Sverige.
    87án har totalt misslyckats att regera landet!
    Go for SD,2018

    SvaraRadera
  5. En etnisk svensk hatar inte. Det är min erfarenhet. För att kunna hata måste man ha sydländskt blod i ådrorna.
    Det sydländska hatet får man även med moders-mjölken. Titta bara ute i samhället, vilka barn gråtskriker konstant utan att mamman tröstar dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rätt. Har ionte tänkt på det så mycket, men sen kom islamiseringen med reinfeldt, och tyvärr - jag har aldrig sett en glad, nöjd och lycklig Korantrogen muslim. Om det finns nån - hör gärna av er!

      Radera
  6. Vad är ditt problem? Visst är det illa med den höga arbetslösheten men det kommer ju att lösa sig när SD får makten. Alla som flytt för sina liv från krigshärjade områden kommer ju att skickas tillbaka till dessa länder.

    SvaraRadera
  7. Visst har sd brister ? Vilka då carina ?vilka fel o brister har sd enligt dej carina ?

    Ni som kommenterar här ,vet inte om ,,anonym,,, är den vassaste kniven i lådan,men jag gör ett försök .

    Fredrik Reinfeldt är en stor landsförrädare i mina ögon ,finns det någon som har en ide om varför han har gjort detta sverige så illa ?

    Vad var belöningen ? O vem delade ut belöningen?
    Vilka var det som anna hagvall angrep ? Har dom någon koppling till dessa som Reinfeldt fick sin belöning ?

    Vi kan börja där ,,, kom ihåg ,jag är inte er fiende ,tvärtom så drar jag åt samma håll ,skillnaden är att jag sett hur sd förändrats o vilka åsikter dom har nu ,,det är inte det sd som har varit ,därför är en röst på sd med deras nya inriktning en bortkastad röst .

    Svara nu på dessa frågor ,gäller både carina o kommentarer
    Seriösa svar , inte några person angrepp .

    SvaraRadera
  8. SD har den bästa politiken.
    Bäste partiledaren.
    Ingenting att snick,snacka om!
    Tänker inte gå i polemik med någon
    Pelle Jöns,SD ÄGER!
    2018

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Anonym" - kom igen när du fyllt 18, dvs om 5-6 år...

      Radera
  9. Så här är det
    Samma retorik som när man säger eller sa något eller ställde frågor till vänster eller invandringsvurmande människor för tio år sedan,,,tänker inte diskutera med dej ,,,invandring är bra ,punkt slut,,,,invandringen äger ,,,o sen avslutades det med ,,rasist ,, eller som nu ,,pellejöns
    där ligger nivån helt otroligt ,,jag förstår om du inte begriper det här anonym men carina tycker jag skulle ha något att komma med ,,det är ju några frågor jag ställer ,dessa tycker jag borde gå att svara på sakligt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pelle, vill verkligen inte förringa dig. Svarat har jag gjort efter bästa förmåga på nytt blogginlägg. Jag tror att många här blandar ihop dig med en efterhängsen anonym vi haft här på bloggen. Sorry!

      Radera
  10. Lånar lite:
    "Aldrig har någon på så kort tid lyckat förstöra så mycket för så många"
    ... som Reinfeldt.

    SvaraRadera
  11. Här hettar det till,
    en liten stund.
    Det löser dock inga problem!
    SD ÄGER

    SvaraRadera