måndag 5 oktober 2015

Decemberkuppen hatas av folket.

DI: "Pakten sågas."

...eeehhhh...var det  nån som trodde att svenska folket är för för statens diktat, skenmoral och massmedias falska underdånighet? 


Therese Södergren5 okt 11.30

Jag röstar för ett Sverige jag vill leva i !

    Jag röstar för att bevara vårt svenska välfärdssamhälle, för att mina barnbarn ska kunna växa upp i ett lika fint land som jag själv hade förmånen att få växa upp i. Jag röstar för att vi ska kunna ha råd med en fungerande sjukvård och äldrevård, jag röstar för att vi ska kunna ge alla pensionärer ett värdigt slut på livet. Jag röstar för att ordet reformer ska återfå sin ursprungliga betydelse, nämligen förändringar till det bättre för det svenska folket, inte till det sämre som det varit de senaste decenniet. Jag röstar för ett tryggare samhälle där även vi som åker kollektivt ska våga sig ut på kvällarna. Jag röstar för att de svenska skattebetalarnas inbetalade skatter ska gå till det jag ovan räknat upp, det har Sverige råd med om vi inte ska försörja hundratusentals( snart får jag skriva miljoner) bidragstagare som kommer till Sverige från hela världen. Därför röstar jag på SD, det enda parti som vill värna om de som redan bor här i Sverige, inte som de andra 7 partierna som verkar vilja prioritera alla andra utom vi som bor här.

4 kommentarer: