torsdag 3 september 2015

Dr Jekyll eller Mr Hyde?

4 kommentarer:

  1. Jo,jo,Fan hämtar hem de sina.
    Det är väl alla ångestfyllda nätter över vad han gjort det svenska folket.Fan tar vad Herren gav!
    Katinka Glahd.

    SvaraRadera
  2. Om han nu har förmågan att inse vad han har gjort. Tror inte det.

    Röstade två gånger på honom och efter den andra gången visade han verkligen vem han var.

    Förbannar mig själv att jag gick på en mina, trodde att min människo kännedom funkade. Jag var en av dom som gick från moderaterna, djävulen själv uppenbarade sig en mörk natt.
    En tredje gång blev det inte.
    Har inte förlåtit mig själv ännu för de 2 miserabla, katastrofala valen.

    Vilken idiot jag var, hur kunde jag låta mig luras?

    SvaraRadera
  3. Jag tror att ovan landsförrädare börjar få klart för sig vad han ställt till med.
    Helt och hållet blir det nog aldrig så men till en viss del.

    Det är fan hur man kan få förstöra och härja i ens eget land där man är född och uppvuxen. Och nu först går det upp för svensken vad ovan har gjort...på alla fronter.
    Måtte detta bli en läxa för oss svenskar(om vi nu tar oss ur den här mardrömmen)

    SvaraRadera
  4. Är orolig på allvar. Ser tydligt att min stad förändras och min trygghet är inte densamma idag om jag rör mig ute sent. Gängen som stryker omkring ser inte ett dugg kul ut.

    SvaraRadera