torsdag 15 november 2012

Expressendrevet har fått sundströmmarna att poppa upp som svampar ur jorden.


Krigsrubriker i Sverige, det ena efter det andra radioprogrammet har dygnet runt letat upp gamla facsist-haverister som låtit käften glappa i ett, i ett och i ett, om hur förfärade och chockade dom är. De har lagt pannan i djupa veck, och försökt sig på att analysera skadorna på SD, och hur partiet ska kunna hämta sig efter denna fyllefilm.
Som väntat hade man också busvisslat på gumman-i-lådan Lena Sundström, hon tycks bara befinna sig en kvart från varje PK-program som vill höra hennes utslitna litanior. Hennes förträfflighet går ut på att kleta ner ett parti som vill värna de människor som bor i vårt land, innan vi öppnar gränserna för massarbetslösheten och livstids utanförskapet, med rasiststämpeln.
Och rasiststämpeln har aldrig använts flitigare, Soran och Lena och deras intoleranta mobb, är smörigt lyckliga över sin inbördes beundran.

Jag är emot Almqvists ovärdiga fyllebråk.
Men.
Proportioner.
Finns det nån i PK-media som kan stava till det?

6 kommentarer:

  1. Känner visst medlidande med dig Carina,som sitter och tittar på allt strunt,och all propaganda som Absurdistans STATS-TV strålar ut...Själv lyssnar jag på musik,och söker koppla bort,detta "vårt" lands förträffliga dårskap.Men som svensk är jag stolt,att det finns sådana människor som du,som orkar bjuda dem motstånd!!
    Ja.ibland ångrar jag t.o.m,att jag abdikerade sååå lättvindigt,när ja nu satt där jag satt..

    SvaraRadera
  2. Må hända kommer det en dag då jag kan njuta som du, Lars. Men till dess kommer jag att förakta varenda kropp som hatar mig för mina åsikter.

    SvaraRadera
  3. Du är klart bäst. Beundrar också ditt tålamod och vore jag inte gift skulle gifta mig med dig vare sig du vill det eller inte .. ;-) måtte du orka i fortsättningen

    SvaraRadera
  4. Hahaha, synd, fel kultur för månggifte.......!!

    SvaraRadera
  5. Så j-a bra du skriver Carina! Bättre och bättre dag för dag...dag för dag!
    Du är bäst!
    /HellBoy

    SvaraRadera
  6. WoW inte varje dag jag får såna komplimanger, HellBoy, det gläder mig oerhört! Ett kvitto på att mitt hjärta brinner rätt.

    SvaraRadera