onsdag 14 november 2012

aftonspånan hyllar åsiktsfascismen och mobbingen i Sveriges riksdagen.


Media går totalbananas efter SDs väljarframgångar. Man tappar hakan över stupidetsnivån.


  Idag kör nyhets(?)expressen vidare med svarta rubriker överst i tidningen om en över två år gammal händelse om ett SD-bråk.


Och aftonspånan har nya nyttiga idioter som stolt hyllar den åsiktsfascism som råder i Sveriges riksdag:
-"Vissa ledamöter går långt för att inte ha något samröre med SD."

Intriganta Aftonbladet kan i dag malligt avslöja att några av Miljöpartiets ledamöter ibland skriver om sina motioner om de får reda på att SD:s företrädare kommer att stötta förslaget.

Denna skändlighet är inget annat än oanständig vanheder för det förtroende väljarna givit sina politiker. Som vi väljare inte borde acceptera.

4 kommentarer:

  1. Denna gång tror jag det slår tillbaka på dem själva..Även om svensken i sig är dum,finns det en yttre gräns,som PK-organen nu överskridit.
    Att publicera 2 år gamla "nyheter",lär inte skörda några större lagrar !!
    Därför väntar jag nu med intresse på nästa positiva sympatiundersökning...

    SvaraRadera
  2. Media lever fortfarande i tron att de kan indoktrinera oss till allt och hur som helst. Jag håller tummarna för att de misslyckas med sin pansarvagnsjournalistik.

    SvaraRadera
  3. Jag har nu i över två år följt debatten om detta hemska parti lite utifrån (spanien).en god vän är mopsen som jag har pratat med ett antal ggr. Som gammal flygofficer vet jag att det finns hundratals supportrar ifrån cfv och neråt.
    Så förtrösta inte ni lilla skara. Ca 700 000 i dagsläget.
    Jag har nu bestämt mig för att fullständigt "skita" i politiken och bara satsa på mig själv och familjen. Så får vi se vad som händer närmare 2014.
    Sverige ser jag numera bara som ett administrationsområde. För tjugo år sedan var jag och alla mina pilotkollegor villiga att offra livet för landet. Nu Not.
    Lycka till ni alla duktiga skribenter och du i synnerhet Carina Fina. Jag läser dig varje dag med stort nöje. Bli inte sur över SAS de har överlevt sig själv tyvärr. Har många gamla kollegor där som bara har väntat på detta.

    Hans B

    SvaraRadera
  4. Hej Hans, och tack för kommentar, hur överlever ni i detta eurotyngda land?
    Nä, jag ska inte sura, jag lovar, men inkompetensen i ledarskapet kan få mig att lyfta! När fjärde VDn står och säger samma sak som de tre andra om hur SAS ska överleva, då får de va nock.
    Ett land som styrs av kokosnötter - såg uppdraggranskning i kväll, och skulle behöva stärka mig med nåt.

    SvaraRadera